۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

فال گرفتن کار بدی نیست ، آدم را شجاع میکند
آدم بعد از فال گرفتن جرات خیلی کارها را پیدا میکند
فال من میگفت که فلز وجودیم مس است. فلزی که گرما و الکتریسیته را از خود عبور میدهد و بعد از گذشت سال ها همچنان درخشان میماند. میگفت که من رئیس خانه و خانواده ام و کسی حق ندارد آرامشم را به هم بزند. میگفت مثل زمان صبورم و مثل جنگل عمیق.و آنقدر قوی که میتوانم کوه را جابه جا کنم و به حدی یکدنده و لجباز که گاهی غیرقابل تحمل میشوم.
همه ی این ها امروز به این معنیست که حتی اگر نتوانم تو را ببخشم میتوانم بی خیال کارهایت بشوم.
میتوانم به خاطر تنهایی که خودت را درگیرش کرده ای باز هم برایت دل بسوزانم و جواب تماس هایت را بدهم.
رفتار توهین آمیزت را حمل بر سوء تفاهم و اشتباه کنم و بدقولیت را به پای سردرگمیت بگذارم.
یا بالکل اسمت را فراموش کنم و بگذارم که به حال خودت باشی.
امروز جرات خیلی کارها را دارم...
بهتر است بیشتر مراقب رفتارت باشی...

۹ نظر:

مادر سارا کوچولو گفت...

سلام
وبلاگت خیلی قشنگ شده
عید فطر مبارک دوست عزیز

ناشناس گفت...

من می گم به مرور زمان آدمها یا مثل کوه محکم می شن یا به راحتی مضمحل می شن و بعضیا مثل آب جاری می شن و غبار و کدورت و کثیفی رو با خودشون می برن و بعضیا مثل باد کولی خونه به دوش می شن و بعضیا هم تو تو آشیانه بقیه اتراق می کنن و مثل آوار هوار زندگی این و اون می شن ....
اما تو داری مثل درخت ریشه می دونی تو زمین سخت، تو جایی که یه شوره زاره و داری شکوفه می دی و ایمان دارم که به برکت وجودت کنارت آب و آبادانی درست میشه...

تو داری یاد میگیری ساختن رو و خوبه که از خودت شروع کردی....

مهرزاد گفت...

آره فال خيلي خوبه مخصوصاً وقتي كه با نيت درونيت يكي بشه ولي امان از وقتي كه موافق ميلت نباشه ... هي فال ميگيريم ... دوباره ... سه باره و ... تا بالاخره اوني كه ميخواهيم بشه !!!!

خرمگس گفت...

با سلام

به نمايندگي ار طرف باباگوريو و مراحم از شما تشكر مي كنم .
كلمات شما باعث دلگرمي ما شد.
اميدواريم كه نوشته هاي مارا دنبال كنيد و در بهتر شدن به ما كمك كنيد. نظرات خود را از ما دريغ نفرماييد.

خاکی آسمانی گفت...

مادر سارا کوچولوسلام
دلم خیلی برای شما تنگ شده
کاش میشد دوباره هم رو ببینیم
ممنون از لطفی که داری
لطف میکنی اگر یک ایمیل آدرس برام بگذاری، چون من نمیدونم شما رو چطور باید پیدا کنم
مواظب خودت باش و خوب باشی
............

مهرزاد جان سلام
این از قدرت عجیب انسان نشات میگیره در فریب دادن خودش....
کاش طور دیگه ای بود...

خاکی آسمانی گفت...

سلام به نماینده محترم تفاهم انفرادی
هر وقت که در نت چرخ میزنم از پنجره ی شما هم سرکی میکشم
چون وبلاگ محبوب منه و استراتژیتون رو میپسندم
برقرار باشید

خاکی آسمانی گفت...

و ناشناس عزیز
کنفوسیوس من
با همه وجودم میپذیرم و حس میکنم اونچه رو که میگی
امیدوارم پیشگویی هات، تصوراتت و رویاهات به حقیقت بپیونده
منطق تو، سزاوار جاری و ساری شدنه
همه چیز برات زیبا باشه

معصوم گفت...

مرسی . . .
من اون چیزی رو که احساس می کنم هدفت بود رو گرفتم و خیلی خوب این کار رو کردی اما :
فال بعضی اوقات آدم رو احمق هم تصور میکنه میشیم مثل کسی که بهش میگن تو میتونی از این ساختمون بپری و تو خوشحالی اما دودل . چون هیچ کس به اندازه تو با خودت آشنا نیست حتی اون فال . میگن بپر . یه جوری به آدم امید میده که احساس میکنی آدم دیگه ای هستی و می پری . این فقط امید . می پریم اما . . .
یه چیز تو مایه حماقت نیو تو ماترکیس

khakiasmani گفت...

معصوم از تفاهم انفرادی
نکته اصلی همان حماقتی بود که بهش اشاره کردی
حماقتی که گاهی برای گذران روزها به آن متوسل میشویم...
ممنون از حضورت